Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie budování značky podniku
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
Strategický rozvoj značky
Slámová, Petra ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky vybraného podniku, kterým je výrobna s rozvozem pizzy a burgerů Comics Pizza & Burgers v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části práce jsou vymezena teoretická východiska sloužící k tvorbě strategie budování a rozvoji značky. Na základě poznatků z teoretické části a vymezení metodiky následuje analytická část. Tato část nejprve popisuje základní údaje o podniku. Následně je v analytické části zpracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zároveň zhodnocena současná situace podniku z hlediska postavení na trhu, zákazníků a konkurence. Tyto analýzy vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a k tvorbě návrhů v poslední části diplomové práce.
Budování značky pro posilování konkurenceschopnosti
Březa, Michal ; Šítková, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodní značky „Hračkomat“ společnosti Nejlepší hračky, s.r.o. V teoretické části se zabývám strategickým budováním a vytváření hodnoty značky. Praktická část obsahuje představení společnosti, rozbor vynaložených marketingových aktivit na podporu prodeje a budování značky. Analytická část obsahuje návrhy marketingových aktivit na budování značky a zvýšení konkurenceschopnosti.
Strategický rozvoj značky
Beran, Jaromír ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
Specification and Development of New Brand
Compelová, Natália ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This master thesis focuses on the specification and development of a new specialty coffee roasters brand based in Brno. Reason behind the thesis is the author’s own motivation supported by current and relevant analysis, especially in the field of the coffee market, its development and trends, competition, potential customers and other factors, that might affect the new brand when entering the market. Chosen analysis and proposals are using methods and tools explained in the theoretical part. Presented proposal serves as a framework for the future development of a brand that will be competitive and will meet customer requirements.
Strategie budování značky podniku
Holešovský, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce za zabývá strategií budování značky Daflex System. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro tvorbu strategie budování značky. Na základě poznatků z teoretické části a využití metodiky následuje Analytická část. Tato část zpočátku popisuje základní údaje o firmě. Následně jsou v této části zpracovány analýzy zákazníků, dodavatele a konkurence. Tyto analýzy pak vedou k vyhodnocení zjištěných poznatků a vytvoření návrhů v poslední návrhové části.
Strategie budování značky firmy HYTEX PRODUCTION s.r.o.
Dvořák, Jakub ; Zorníková, Karin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce strategie budování značky firmy HYTEX Production s.r.o. je analýza budování značky konkrétního podniku, a to podniku HYTEX Production s.r.o., a (možná bych tu větu rozdělila na dvě nebo moc mi to nedává smysl) analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretických východiscích je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. Dále se autor věnuje nástrojům marketingové komunikace, které podporují budování hodnoty značky, a na závěr uvádí doporučení pro budování značky. V praktické části autor představuje podnik, jeho okolí, provede analýzu současného stavu podniku a analýzu budování značky. Následuje vyhodnocení výsledků analýz a vyvození doporučení pro další vývoj.
Proposal for New Brand Development
Tomanka, Peter ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis develops on the issue of strategic brand development of classic men's clothing. The work is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis, which are used to create and build brand strategy. After defining the theoretical knowledge, then the analytical part. This section can participate in market and customer research. The results of market analysis are processed in the work. These results serve as a basis for the creation of the proposal part.
Proposal for New Brand Development for Own Business Project
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Tvarožková, Klára ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro strategický rozvoj značky brněnského startupu, který se pohybuje na globálním trhu prvkové analýzy. V rámci práce budou představena teoretická východiska zaměřená na oblasti značky, business modelu,trhu, konkurence a zákazníků. Analytická část zkoumá aktuální situaci na trhu, přístup konkurence k rozvoji značky a také dosavadní značku samotného startupu. Návrhová část této diplomové práce vytváří možný model rozvoje značky společně s návrhy na implementaci a zvýšení povědomí

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.